Jaroslav Hartman

Bakalářská práce

Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace

Victory as a Marketing Tool Sports Organizations
Anotace:
Bakalářská práce má za hlavní cíl analýzu vlivu vítězství na marketing sportovních klubů v házenkářském prostředí České republiky. Jedná se o celky TJ Lokomotiva Louny a HK A.S.A. Město Lovosice. Hlavní pozornost bude věnována médiím, fanouškům a sponzorům, jakožto nejdůležitějším stakeholderům. V teoretické části je popsán sportovní marketing od svých historických kořenů až po současnost, marketingový …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the influence of victories on marketing of handball sports clubs in the Czech Republic. The TJ Lokomotiva Louny and HK A.S.A. Město Lovosice clubs were the subjects researched. Media, fans and sponsors were determined to be the most important stakeholders. The theory section describes the historical development of sports marketing, the marketing mix, and the clubs' individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
  • Vedoucí: Stanislav Tripes
  • Oponent: Pavel Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40399

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma