Simona Madhi

Bakalářská práce

Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem

Data Mining for Effective Customer Communication
Anotace:
Tématem této práce je ilustrace a vysvětlení přínosu data miningu pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Cílem práce je provedení data miningové analýzy k dosažení výsledků potencionálně kladně ovlivňujících vztah organizace s jejími zákazníky, a to s využitím nástroje KNIME Analytics Platform. V práci je nastíněn teoretický podklad řízení vztahů se zákazníky, data miningu a využití data miningu pro …více
Abstract:
The aim of this paper is to describe and illustrate benefits of using Data Mining for effective customer communication. The objective is to perform a Data Mining analysis in order to achieve results with potentially beneficial influence on the company s relationship with its customers, while using the KNIME Analytics Platform tool. The paper introduces the theoretical aspect of Customer Relationship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2017
  • Vedoucí: Lucie Šperková
  • Oponent: Ota Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53161