Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy – Bc. Vlasta Vládková
Bc. Vlasta Vládková
Diplomová práce
Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy
Communication disorder at the basic school pupils
Anotace:
Diplomová práce „Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy“ se zabývá charakteristikou vývoje dítěte školního věku, objasněny jsou pojmy řeč, jazyk, komunikace a narušená komunikační schopnost. Jsou zde shrnuty dosavadní poznatky o vývoji dětské řeči a charakteristika nejčastějších druhů narušené komunikační schopnosti, se kterými se učitelé u dětí v základních školách setkávají. Cílem empirické …víceAbstract:
The dissertation „Communication disorder at the basic school pupils“ characterizes the development of an school-aged child and it sheds light upon the terms speech, language, communication and communication disorder. There is summarized the present knowledge on the development of child speech and the characteristics of the most common kinds of communication disorders, which the teachers at the basic …víceKlíčová slova
Základní škola základní vzdělávání rámcový vzdělávací program komunikace komunikační kompetence řeč ontogeneze řeči jazyk jazykové roviny v ontogenezi řeči verbální komunikace nonverbální komunikace narušená komunikační schopnost narušený vývoj řeči školní úspěšnost logopedická intervence
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hqbgb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Rozvoj zvukové stránky jazyka v hodinách jevištní mluvy v rámci studia herectví na konzervatoři
Michal Papáček -
Analýza a srovnání lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v Olomouckém kraji
Kateřina Neumannová -
Obecná čeština v překladové literatuře - Kdo chytá v žitě a Mládí v hajzlu
Hana PAVLISOVÁ -
Ontogeneze řeči u dětí v bilingvním prostředí
Marie Hošťálková