Bc. Aneta Zatloukalová

Bakalářská práce

Odklad povinné školní docházky z pohledu pedagogů mateřských škol

Postponement of Compulsory School Attendance from The Perspective of Teachers of Kindergartens
Anotace:
Tématem předložené bakalářské práce je problematika odkladů povinné školní docházky z pohledu pedagogů mateřských škol na Českolipsku. Cílem bakalářské práce bylo zjistit příčiny a okolnosti odkladu povinné školní docházky u dětí a zmapovat používané metody pro posuzování školní zralosti v mateřských školách na Českolipsku. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Jednalo se o část teoretickou, která pomocí …více
Abstract:
The presented bachelor thesis focused on the issue of postponement of the beginning of compulsory school attendance from the educational personnel's view at kindergartens across the Ceska Lipa region. The thesis aimed at identifying reasons and conditions for postponement in order to chart methods employed to measure abilities of children upon entering formal education at kindergartens across the Ceska …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zatloukalová, Aneta. Odklad povinné školní docházky z pohledu pedagogů mateřských škol. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku