Vliv marketingových strategií na spotřebitele – Kryštof Benka
Kryštof Benka
Bakalářská práce
Vliv marketingových strategií na spotřebitele
Anotace:
V mé bakalářské práci se věnuji tématu vlivu marketingových strategií na spotřebitele. Cílem práce je přiblížit čtenáři marketingové strategie a analyzovat jejich vliv na spotřebitele. V teoretické části zaměřuji na informace o marketingovém mixu, marketingových strategiích a reklamě samotné. Dále se zaměřuji na vlastnosti spotřebitele, zejména na to, jak vnímá produkty a značku. Praktická část zkoumá …víceAbstract:
In my bachelor’s thesis, I focus on the topic of influence of marketing strategies on consumer. The goal of the work is to bring the reader closer to understanding marketing strategies and analyse its influence on consumer. Theoretical part contains information about marketing mix, marketing strategies and about advertisement itself. Then the focus is shifted to consumer attributes, namely how consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xdy9v4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích