Bc. Jitka Zaoralová

Master's thesis

Komunikační strategie Wannieck Gallery

Communication Strategy of Wannieck Gallery
Anotácia:
Tématem této magisterské diplomové práce je navrhnutí vhodné komunikační strategie pro brněnskou, non-profit galerii moderního umění Wannieck Gallery. První část práce všeobecně uvádí do problematiky marketingu v kulturních institucích. Další část práce analyzuje současnou situaci a marketingové aktivity Wannieck Gallery. Na základě tohoto šetření jsou pak stanoveny cíle, kterých by měla komunikační …viac
Abstract:
The aim of this Master´s thesis is to create a proposal of appropriate communication strategies for Brno, non-profit contemporary art gallery, Wannieck Gallery. The first part of the thesis introduces the marketing issues in cultural institutions. Another part of the thesis analyzes the current situation and marketing activities of Wannieck Gallery. Based on this investigation are set goals, which …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2012
  • Vedúci: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management