Bc. Jitka Zaoralová

Master's thesis

Komunikační strategie Wannieck Gallery

Communication Strategy of Wannieck Gallery
Abstract:
Tématem této magisterské diplomové práce je navrhnutí vhodné komunikační strategie pro brněnskou, non-profit galerii moderního umění Wannieck Gallery. První část práce všeobecně uvádí do problematiky marketingu v kulturních institucích. Další část práce analyzuje současnou situaci a marketingové aktivity Wannieck Gallery. Na základě tohoto šetření jsou pak stanoveny cíle, kterých by měla komunikační …more
Abstract:
The aim of this Master´s thesis is to create a proposal of appropriate communication strategies for Brno, non-profit contemporary art gallery, Wannieck Gallery. The first part of the thesis introduces the marketing issues in cultural institutions. Another part of the thesis analyzes the current situation and marketing activities of Wannieck Gallery. Based on this investigation are set goals, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 2. 2012
  • Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management