Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Tomáš Komenda
Bc. Tomáš Komenda
Master's thesis
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou moderních forem marketingové komunikace, a to zejména event marketingem a realizací konkrétních event marketingových akcí v neziskové organizaci ACORUS, z. ú. První část práce vychází z odborné literatury zabývající se problematikou marketingu a jeho moderními formami. Informace byly čerpány také z českých i zahraničních internetových zdrojů. V druhé části diplomové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with modern forms of marketing communication, especially event marketing and realization of specific event marketing events in non-profit organization ACORUS, public benefit corporation The first part of the work is based on literature dealing with marketing and its modern forms. Information was also drawn from Czech and foreign Internet sources. In the second part of the thesis …moreKeywords
ACORUS benefiční koncert event marketing charitativní pochod marketing marketingová komunikace moderní formy marketingové komunikace náklady nezisková organizace rentabilita výnosy benefit concert charity march marketing communication modern forms of marketing communication costs non-profit organization profitability earns
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ixe8n/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák