Bc. Šimon Tomek

Diplomová práce

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Project of Using Social Media for Marketing Purpose in the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení projektu ve vybrané firmě. Projekt je zaměřen na využití sociálních sítí pro marketingové účely. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části je provedena literární rešerše definic a jednotlivých pojmů týkajících se digitálního marketingu a sociálních sítí. Jsou zde uvedeny i aktuální trendy v oblasti online marketingu. Praktická část se …více
Abstract:
The aim of the thesis is to design a project in a selected company. The project is focused on the use of social networks for marketing purposes. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the first part, a literature search of definitions and individual concepts related to digital marketing and social networks is carried out. Current trends in the field of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomek, Šimon. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe