Karolína Nowá

Bakalářská práce

Tvorba brandu a branding

Brand building and branding
Anotace:
Bakalářská práce „Tvorba brandu a branding“ je rozdělena do dvou částí. V první části jsou následující okruhy popsány z teoretického hlediska: brand, branding, branding strategie a osobnost brandu. V druhé části jsou tyto poznatky aplikovány na značku @become_visible.
Abstract:
The bachelor's thesis "Brand building and branding" is divided into two parts. In the first part, the following areas are described from a theoretical point of view: brand, branding, branding strategy and brand personality. In the second part, these findings are applied to brand @become_visible.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.