Šárka Málková

Diplomová práce

Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli

The impact of marketing strategy on adult consumers' perception of the LEGO® brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky LEGO® dospělými spotřebiteli. Jejím hlavním cílem je zhodnotit, jak dospělí spotřebitelé vnímají značku LEGO® a porovnat, zda se jejich vnímání shoduje s konceptem, jakým se značka prezentuje. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na pojem značka, chování spotřebitele a teoretický rámec marketingové strategie …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the perception of the LEGO® brand among adult consumers. Its main objective is to evaluate how adult consumers perceive the LEGO® brand and to compare whether their perceptions match the way the brand is presented. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the concept of brand, consumer behaviour and the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93683