Bc. Victoire Masnerova

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii

The Factors Influencing Customers Behaviour in Gastronomy
Abstract:
Práce se zaměřuje na oblast spotřebitelského rozhodování v gastronomii a identifikuje faktory ovlivňující chování spotřebitele v jednotlivých fázích rozhodovacího procesu. Účelem této studie je vytvořit návrh, který povede ke splnění obchodních cílů v době pandemie studiem různých faktorů ovlivňujících chování zákazníků.
Abstract:
The research focuses on the area of consumer decision-making in gastronomy and identifies factors influencing consumer behaviour in various stages of the decision-making process. The purpose of this study is to create a design that leads to meeting business goals during the time of the pandemic through studying different factors influencing customer behaviour.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze