Ing. Michal Dostál

Disertační práce

Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku

Anotace:
Disertační práce se zabývá tématem optimalizace metod, nástrojů a technik managementu znalostí v Service Desku. Pro správný chod Service Desku, a potažmo i celého řízení IT služeb podniku, je důležité řízení znalosti. Service Desk lze považovat za "znalostně intenzivní" oddělení, a proto je potřeba brát v úvahu znalostní aspekty činností, které tam probíhají. Cílem této disertační práce je navrhnout …více
Abstract:
This doctoral thesis deals with the topic of optimization of knowledge management methods, tools and techniques in the Service Desk environment. Knowledge management is very important for proper operation of th Service Desk, and by extension the entire management of the company's IT services. Service Desk is considered a \enquote{knowledge intensive} department and therefore the knowledge aspects of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dostál, Michal. Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku. Liberec, 2022. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika