Projektorientierter Fremdsprachenunterricht zum Thema "Die Stadt, in der wir lernen" – Bc. Jarmila Hnátová
Bc. Jarmila Hnátová
Master's thesis
Projektorientierter Fremdsprachenunterricht zum Thema "Die Stadt, in der wir lernen"
Project-orientated teaching of foreign languages through the theme"town, where we study"
Abstract:
Annotation I deal with a project teaching in my closing work. Work is divided into two sections/ theoretical and practical ones. Theoretical part deals with a definition of project and project teaching its historical progress and main characters of project teaching. I emphasize, both in theoretical and practical part, valuation of students in project teaching. Practical part deals with project teaching …moreAbstract:
Anotace Ve své závěrečné práci se zabývám projektovým vyučováním. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části se zabývám definicemi projektu a projektového vyučování, jeho historickým vývojem a základními znaky projektového vyučování. Zvláštní důraz je jak v teoretické, tak i praktické části kladen na hodnocení žáků v projektovém vyučování. V praktické části je představena …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b5w2q/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNÁTOVÁ, Jarmila. \textit{Projektorientierter Fremdsprachenunterricht zum Thema ''Die Stadt, in der wir lernen''}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2008. Available from: https://theses.cz/id/w3x78r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Theses on a related topic
-
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Analysis of project methods and their implementation in a project
Karolína SLABÁ -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Anastasia Sudakova -
Projektová metoda jako nástroj rozvoje logického myšlení
Šárka Müllerová -
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Iveta OPLUŠTILOVÁ -
Projektová metoda jako jedna z možných vyučovacích metod na málotřídní základní škole
Kateřina LIŠKOVÁ -
Výběr bezplatné alternativy k softwaru MS Project
Martin Lubert -
The Application of Project Based Learning in the English Classrooms
Milena KALABZOVÁ