Elen Ingerlová

Bakalářská práce

Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

Ethical Aspects in Influencer Marketing on the Social Network Tiktok
Anotace:
Předmětem této práce je Influencer marketing na sociální síti TikTok a jeho etické aspekty. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů v oblasti Influencer marketingu, definování toho, kdo je influencer, na typologii influencerů podle určitých faktorů, na představení sociální sítě TikTok a v neposlední řadě také na etické aspekty, které se s nimi pojí a jejich regulaci. Praktická část …více
Abstract:
The subject of this thesis is Influencer marketing on the TikTok social network and it´s ethical aspects. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts in the field of influencer marketing, defining who an influencer is, on the typology of influencers according to certain factors, on the introduction of the TikTok social network and last but not least, on the ethical aspects associated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ingerlová, Elen. Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace