Tomáš Čarný

Bachelor's thesis

Ethical Perspective of Marketing in Czech Republic

Etická perspektiva marketingu v České republice
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na prostředí marketingu v České republice a jeho vnímání českými rezidenty z pohledu etiky. Jejím cílem je zhodnotit etické prostředí marketingu v České republice a navrhnout možné způsoby vylepšení. První kapitola práce je věnována marketingu samotnému a jeho formám v praxi. Druha kapitola obsahuje uvedení do problematiky etiky v marketingu v České republice a její regulace …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing environment in the Czech Republic and its perception by Czech residents from the ethical point of view. Its goal is to evaluate the ethical environment of marketing in the Czech Republic and to suggest possible ways of improvement. The first chapter is devoted to marketing itself and its forms in practice. The second chapter contains an introduction to …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Marija Zlatić
  • Reader: Petr Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82858