Tomáš Čarný

Bakalářská práce

Ethical Perspective of Marketing in Czech Republic

Etická perspektiva marketingu v České republice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na prostředí marketingu v České republice a jeho vnímání českými rezidenty z pohledu etiky. Jejím cílem je zhodnotit etické prostředí marketingu v České republice a navrhnout možné způsoby vylepšení. První kapitola práce je věnována marketingu samotnému a jeho formám v praxi. Druha kapitola obsahuje uvedení do problematiky etiky v marketingu v České republice a její regulace …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing environment in the Czech Republic and its perception by Czech residents from the ethical point of view. Its goal is to evaluate the ethical environment of marketing in the Czech Republic and to suggest possible ways of improvement. The first chapter is devoted to marketing itself and its forms in practice. The second chapter contains an introduction to …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Marija Zlatić
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82858