Karolína Matějová

Bakalářská práce

Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl

Cultural symbols as pillars of the advertising message on the example of Banksy's social advertisement Napalm girl
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o kulturních symbolech jako základních pilířích marketingového sdělení v sociální reklamě jako produktu občanského aktivismu. Tuto problematiku zkoumá na příkladu světoznámého díla Napalm Girl, jehož autorem je v současné době zřejmě nejvlivnější a marketingově nejúspěšnější streetartový tvůrce Banksy. Práce identifikuje místa, kde se prolínají kulturní ikony s marketingovou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with cultural symbols as a basic pillar of marketing communication in social advertising as a product of civic activism. Investigate this issue with the example of the world-famous work Napalm Girl, whose author Banksy is probably the most successful street art creator. The work identifies places where cultural icons intertwine with marketing communication. Create semiotic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Matějová, Karolína. Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace