Bc. Milan BAUMRUKR

Diplomová práce

Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.

Project of utilization a marketing implements for increasing the saleability of the fruit juice of the Linea Nivnice Inc. Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového …více
Abstract:
The objective of this thesis is an analysis of marketing mix of a company from the theoretical and also from the practical viewpoint. The first part deals with theoretical aspects of individual components of the marketing mix (product, price, place and promotion). The second part of the thesis analyses the marketing mix of the concrete product in the concrete company. In the end the author presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3767

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAUMRUKR, Milan. Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce