Ondřej Bačák

Bakalářská práce

Marketingová komunikace festivalu Busfest

Markeitng Communication of the Busfest Festival
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací multižánrového hudebního festivalu Busfest. Teoretická část je věnována popisům a rozdělení festivalů, marketingovému mixu a tématy s ním i samotným festivalem spojené. Praktická část se zabývá aplikací zjištěných informací konkrétně na hudební festival Busfest. Tato část je podložena dotazníkovým šetřením, které mělo za cíl zjistit, jak fanoušci …více
Abstract:
The practical part deals with the application of the information found specifically to the Busfest music festival. This part is based on a questionnaire survey, which aimed to find out how the fans perceive the communication of the festival and what are their conditions to visit it.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Kazík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bačák, Ondřej. Marketingová komunikace festivalu Busfest. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe