Blogs' Influence on Business and Sponsored Articles Market – Fabien Sabat
Fabien Sabat
Diplomová práce
Blogs' Influence on Business and Sponsored Articles Market
Blogs & Sponsored Articles
Anotace:
Práce vychází z mých ročních zkušeností práce pro firmu, která se zabývá prodejem sponzorovaných článků na blogu. Z tohoto důvodu jsem se zaměřil na segment blogu s cílem analyzovat vrůstající vliv trhu sponzorovaných článků a pokusil jsem se zformulovat řešení ke zvýšení výkonnosti uvedené společnosti. V práci jsou popsány charakteristiky blogu, možnosti klasifikace, vliv těchto webových stránek na …víceAbstract:
I wrote this thesis to deepen my knowledge about the sponsored articles' market. Indeed, I'm working for one year in a company which is selling sponsored articles on blogs to announcers, it's why I decided to focus on the blogosphere to understand how its rising influence allowed the apparition of the sponsored articles' market. Moreover, I tried to propose solutions to improve the performance of my …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 11. 2012
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Corinne Montoya
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34071
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities