Hodnocení úrovně řízení reklamní agentury a návrhy její změny – Ing. Lenka Kraslová
Ing. Lenka Kraslová
Diplomová práce
Hodnocení úrovně řízení reklamní agentury a návrhy její změny
Evaluation of level of management of advertising agency and project of its changen
Anotace:
Diplomová práce hodnotí úroveň managementu reklamní agentury, hospodářské výsledky jejich útvarů a na základě analýzy činnosti těchto útvarů navrhuje změny organizace s cílem vyššího výsledku hospodaření.Abstract:
The theses evaluate the level of management of an advertising agency economic results the agency of its sections and on the baisis of analysis of the activities of these sections projects changes of organisation to increase the economic results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/btxup/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Dušan Procházka
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Manažerské dovednosti
Viktor Garlík -
Analýza vybraných manažerských funkcí v podniku .
Markéta Dudová -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Lucie Vintrová -
Evropská kosmická agentura - brána do vesmíru
Andrea Biskupová -
T: Polská agentura fotografů FORUM
Wojciech Barczyński -
Analýza seriálu Agentura Jasno
Eliška Novosadová