Ing. Lenka Kraslová

Diplomová práce

Hodnocení úrovně řízení reklamní agentury a návrhy její změny

Evaluation of level of management of advertising agency and project of its changen
Anotace:
Diplomová práce hodnotí úroveň managementu reklamní agentury, hospodářské výsledky jejich útvarů a na základě analýzy činnosti těchto útvarů navrhuje změny organizace s cílem vyššího výsledku hospodaření.
Abstract:
The theses evaluate the level of management of an advertising agency economic results the agency of its sections and on the baisis of analysis of the activities of these sections projects changes of organisation to increase the economic results.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Dušan Procházka
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management