Bc. Zuzana CHALUPOVÁ

Bakalářská práce

Jazyk reklamy

Advertisement language
Anotace:
Práce popisuje funkce tištěné reklamy, a to po stránce verbální, neverbální a v závislosti na cílové skupině. Dochází k poznání, že se reklamní texty aktualizují pomocí průniku do jiných funkčních stylů nebo díky míšení kódů. Analýza ukazuje, že se všechny výrazové prostředky zaměřují především na persvazi a apel na adresáty. Přitom je důležité, komunikuje-li reklama primárně s muži nebo ženami, protože …více
Abstract:
The thesis describes functions of printed advertisements from the both verbal and non-verbal points of view and in relation to the target group. It comes to a conclusion that advertisement texts are being actualised in a way of penetration to other function styles or thanks to code-mixing. The analysis shows that all the expression means concentrate mainly on persuasion and addressing the customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHALUPOVÁ, Zuzana. Jazyk reklamy. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta