Bc. Dilyara Asmatulayeva

Diplomová práce

Model zákaznické segmentace vybraného podniku

Customer segmentation model of the selected company
Anotace:
Diplomová práce se dotýká problematiky v oblasti segmentace zákazníků. Cílem práce bylo analyzovat blízké a vzdálené prostředí reklamní agentury, určit postavení firmy na českém trhu a způsob stávající segmentace zákazníků. Byl navrhnout model nové segmentace v podniku a tím rozšířen o dva dalších segmenty.
Abstract:
This thesis concerns the problems in the area of customer segmentation. The aim of the work was to analyze the micro and macro market environment of advertising agency, determine the position of the company on the Czech market and define model of existing customer segmentation. It was proposed a new segmentation model for the enterprise with two other segments.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace