Jan Borýsek

Bachelor's thesis

Reklama na YouTube a její význam na českém trhu

YouTube advertising and its significance in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou současných možností reklamy na YouTube a jejími formami v prostředí českého trhu. Na základě provedených analýz vybraných reklamních kampaní na YouTube je zhodnocena její účinnost a dopad. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje internetových uživatelů k reklamě na YouTube v porovnání s vnímáním televizní reklamy. Dále práce porovnává YouTube …more
Abstract:
This bachelor's thesis is dealing with current possibilities of advertising on YouTube in the Czech Republic. Based on the analysis of selected advertising campaigns on YouTube it evaluates its effectiveness and impact. By author's own research it identifies internet users' attitude towards advertising on YouTube in comparison with television advertising. The thesis also compares selected media indicators …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46544

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management