Mgr. Eva HANNICHOVÁ

Diplomová práce

Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

A company and its internet advertising {--} with accent of becoming more competitive
Anotace:
Diplomová práce na téma "Firma a její propagace na internetu {--} s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti" hodnotí možnosti a využití internetu na českém trhu s důrazem na nové trendy. Autorka se zabývá vývojem tohoto média jako vhodného komunikačního ná-stroje a na příkladu malé společnosti se snaží prokázat zařazení internetu jako hlavního nástroje marketingové strategie.
Abstract:
The dissertation on the topic "A company and its internet advertising {--} with accent of be-coming more competitive" evaluates possibilities and use of internet on the Czech market, emphasizing new trends. The author pursues the evolution of this media as a suitable communication tool and on an example of a small company is seeking to demonstrate inclusion of internet as a main tool of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10600

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANNICHOVÁ, Eva. Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti . Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2029

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.