Založení coworkingového centra v ČB – Bc. Kristýna MOKRÁČKOVÁ
Bc. Kristýna MOKRÁČKOVÁ
Diplomová práce
Založení coworkingového centra v ČB
Establishment of a coworking center in ČB
Anotace:
Diplomová práce se věnuje v této době populární tématice coworkingových center a jejím cílem je vypracování podnikatelského plánu za účelem založení prvního coworkingového centra v Českých Budějovicích. Úvod diplomové práce tvoří analytická část, která se skládá z analýzy coworkingových center v České republice, analýzy konkurence v ČB, SWOT analýzy a dotazníkového šetření mezi potenciálními klienty …víceAbstract:
The master thesis is focusing on coworking centres that are very popular these days. The main goal is to create a realistic business plan that is describing an establishment of a coworking centre in Ceske Budejovice. The first part is focusing on several analysis. Analysis of coworking centres in the CR, analysis of the competition in CB, SWOT analysis and an online research can be found there. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOKRÁČKOVÁ, Kristýna. Založení coworkingového centra v ČB. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace v podnikání horského průvodce
Lukáš Kaplan -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Radek Šoltys -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Veronika Kosinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva