Martin Onderka

Bakalářská práce

Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami

Consumer Behaviour on the Digital Game Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Úvodní kapitola slouží jako uvedení do tématu a stručný plán práce. Zároveň udává hlavní cíl práce, tedy analýzu spotřebitelského chování na trhu digitálních obchodů s hrami. V práci je popsán spotřebitel a s ním spojené pojmy, makroprostředí a mezoprostředí trhu, současné …více
Abstract:
This thesis is focused on consumer behavior on the digital game market. The thesis is divided into seven chapters. Opening chapter serves as introduction to the topic and brief plan of the thesis. In the chapter is also stated the main objective of the thesis. The objective is to analyze consumer behavior on the digital game market. Concepts as consumer, macroenviroment and mesoenviroment, current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
  • Vedoucí: Petr Lůžek
  • Oponent: Miloš Kotrle

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace