BcA. Tomáš Gregor

Master's thesis

Branding a propagace galerie plastik hořice

Branding and Promotion of the Sculpture Gallery in Hořice
Anotácia:
Tato práce se zabývá identitou Galerie plastik Hořice. V teoretické části nalezneme poznatky z oblasti marketingu a managementu výtvarné instituce. Ty jsou doplněny o terminologii z oblasti brandingu a uživatelského prožitku. Praktická část je věnována návrhu nové vizuální identity a zlepšení designu služeb.
Abstract:
The theme of this dissertation is an identity of the Sculpture Gallery in Hořice. The first part of the dissertation is dedicated to the theory of marketing and management aswell as a branding and user experience terminology. In the second part I describe the process of designing the new visual identity and the improvement of user experience.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Richard Vodička

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gregor, Tomáš. Branding a propagace galerie plastik hořice. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design