Karolína Pilátová

Bakalářská práce

Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu

Evaluation of Christmas Campaign on ZOOT
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with an evaluation of Christmas campaign in ZOOT, the biggest Czech online e-shop with fashion from more than 300 brands. ZOOT is a unique omni- channel concept that combines the best of the online and offline worlds into fast-growing lovebrand. The theoretical part defines main principles of marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pilátová, Karolína. Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe