Bc. Caroline Novitskaia

Diplomová práce

Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů

Artificial Intelligence in modern marketing – analysis of selected cases
Anotace:
Cílem této práce je zodpovězení otázky, jaký je stav využití aplikace UI v marketingu a jaké důsledky a perspektivy má umělá inteligence pro rozvoj marketingové komunikace. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, kde se v prvních třech věnuji charakteristice moderního marketingu, kognitivní psychologie a umělé inteligenci v marketingové praxi. Čtvrtá kapitola je věnována analýze vybraných příkladů aplikace …více
Abstract:
The objective of this work is to answer the question, what is the state of use of the AI application in marketing and what are the consequences and perspectives of artificial intelligence for the development of marketing communication. The work is divided into four chapters, where in the first three I deal with the characteristics of modern marketing, cognitive psychology and artificial intelligence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní