Tomáš Děd

Bakalářská práce

Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele

Influence of marketing instore communication on consumer buying behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové instore komunikace na nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje komunikace v rámci druhotných umístění nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Práce je zaměřena na spotřebitele obchodní společnosti Albert s.r.o.. Zvolené téma je řešeno pomocí pozorování, dotazníkového šetření a analýzy. Data jsou zpracována primárně …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of marketing instore communication on consumer buying behaviour. The thesis aims to find out to what extent the communication within the secondary placement influences the consumer's decision-making process. It is focused primarily on the consumers of company Albert s.r.o. The chosen topic was dealt with observation, questionnaire survey and analysis. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75834