Science centra ve výuce vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět – Mgr. Eliška HOMUTOVÁ
Mgr. Eliška HOMUTOVÁ
Diplomová práce
Science centra ve výuce vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Possition of the science centers in STEM education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá science centry a jejich využitelností ve výuce přírodovědných předmětů na 1. stupni základní školy, hodnocením náplní expozic a vzdělávacích programů.Abstract:
This diploma thesis is focused on science centers and their usage in STEM education at the primary school. It is also focused on exhibits and education programs assessment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Krotký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOMUTOVÁ, Eliška. Science centra ve výuce vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Taneční a pohybová výchova pro 1. - 3. ročník 1. stupně základní školy
Kateřina Priščáková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Specifické potřeby dětí s diabete mellitus 1. typu na 1. stupni základní školy ve Středočeském kraji
Katarína Loskotová