Kseniia Barsukova

Diplomová práce

New tendencies of nation branding in the Nordic region

Nové Tendence Národního Brandingu v Severském Regionu
Anotace:
V nové době se parametry „měkké síly“, tedy ekonomická úspěšnost, kulturní a investiční atraktivita země, ideologická přesvědčivost, stávají klíčovou cestou k ovlivnění jiného státu a k jeho dosažení začaly státy takový nástroj aktivně využívat. jako národní značka. Tento fenomén implikuje vytváření vizuálních, emocionálních a asociativních vazeb mezi produktem/službou nabízeným místní nebo globální …více
Abstract:
In the new era, the parameters of "soft power", namely economic success, cultural and investment attractiveness of the country, ideological persuasiveness, become the key way to influence another state, and to achieve it, states began to actively use such a tool as nation branding. This phenomenon implies the creation of visual, emotional and associative links between the product / service offered …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Jana Peterková
  • Oponent: Štěpánka Zemanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89266