Bc. Juliána Kohútová

Diplomová práce

Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě

Project of Marketing Comunication Plan in a Selected Company Focusing on Social Networks
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je projekt marketingového komunikačného plánu vybranej spoločnosti so zameraním na sociálne siete. Teoretická časť objasňuje základné pojmy týkajúce sa marketingu, marketingovej komunikácie, online marketingu a sociálnych sietí, a popisuje možnosti komunikácie a propagácie na vybraných sociálnych sieťach. V praktickej časti, pozostávajúcej z dvoch segmentov, sa práca v analytickom …více
Abstract:
The aim of Diploma thesis is a project of a marketing communication plan of a selected society focusing on social networks. The theoretical part explains basic concepts related to marketing, marketing communication, online marketing and social networks, and describes the possibilities of communication and promotion on selected social networks. In the practical part, which consists of two segments, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Iva Honzková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kohútová, Juliána. Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing