Nikola Maryšková

Bakalářská práce

Vztah mezi environmentálním postojem spotřebitele, vnímáním ekoznaček a ochotou platit za produkty označené ekoznačkami

The relationship between consumer environmental attitudes, perceptions of eco-labels and willingness to pay for eco-labelled products
Anotace:
Cílem této práce je přispět k lepšímu porozumění chování spotřebitelů v oblasti ekologie a identifikovat způsoby, jakými může trh reagovat na rostoucí environmentální povědomí. Konkrétně předmětem této práce bylo zjistit, zda vizuální pozornost studentů vysokých škol vůči ekoznačkám na menstruačních pomůckách je mediátorem vztahu mezi environmentální postojem a ochotou studentů zaplatit za tyto šetrné …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to contribute to a better understanding of consumers' environmental behavior and to identify ways in which the market can respond to growing environmental awareness. Specifically, this work focused on determining whether college students' visual attention to eco-labels on menstrual products mediates the relationship between environmental attitudes and their willingness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Jiří Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92687