Ladislava Knihová

Disertační práce

Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace

Education-based Marketing in the Context of Modern Marketing Communication
Anotace:
Disertační práce se zabývá obsahovým marketingem s akcentem na vzdělávání zákazníků. Hlavním cílem disertační práce je na základě literární rešerše a aktuálních dat z empirického výzkumu identifikovat, analyzovat a kriticky zhodnotit v širším kontextu strategické paradigma spočívající v edukaci zákazníků s důrazem na identifikaci míry a způsobu implementace edukačního obsahu ve srovnání s jinými typy …více
Abstract:
The dissertation thesis deals with content marketing, emphasizing customer education. The main objective of the dissertation is to identify, analyze and critically evaluate in a broader context the strategic paradigm of customer education with an emphasis on identifying the degree and method of implementation of educational content compared to other types of content focus of marketing messages, based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2022
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Jan Koudelka, Dagmar Jakubíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87850