Patrik Fiala
Bachelor's thesis
Spotřebitel a jeho chování na trhu hudby v ČR
The consumer and his behaviour on the music market in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním na trhu hudby v České republice. Identifikuje situaci a objasňuje chování českých spotřebitelů na tomto trhu. Dále zjišťuje, jaké mají tito konzumenti preference, jaký vliv má na jejich jednání internet a další technologie a v jaké míře se jednotlivé věkové kategorie od sebe odlišují. Práce je rozdělena na čtyři jednotlivé kapitoly s tím, že první …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour on the music market in the Czech Republic. Moreover, it identifies the situation and clarifies the behaviour of Czech consumers on the market. Furthermore it provides results of an inquiry about consumer preferences, how their behaviour is influenced by the use of Internet and other technologies, and to what extent various age groups differ from each …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56130
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56130
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava