Employer Branding ve vybrané organizaci – Bc. Denisa Kalakajová
Bc. Denisa Kalakajová
Diplomová práce
Employer Branding ve vybrané organizaci
Employer Branding in the selected organization
Anotace:
Cílem diplomové práce je definování Employer Brandingu a následné navržení změn ke zlepšení dané vybrané organizace. Teoretická část obsahuje odbornou rovinu čerpané z knižních zdrojů k přiblížení problematiky Employer Brandingu. Dále pak praktická část, která bude zahrnovat dotazníkové šetření, které napomůže v celkovém doporučení pro danou organizaci. Poslední část bude věnována návrhové, která umožní …víceAbstract:
The aim of the thesis is to define Employer Branding and then propose changes to improve the selected organization. The theoretical part contains a professional level drawn from book sources to approach the issue of Employer Branding. Next, a practical part, which will include a questionnaire survey that will help in the overall recommendation for the given organization. The last part will be devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Oponent: Ivana Poledňová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková