Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Alena Mashtakova
Bc. Alena Mashtakova
Bakalářská práce
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikem marketingové komunikace s užším zaměřením na etické aspekty v této oblasti. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první se zkoumají obecné pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací, principy etiky v reklamě a její právní rámec. Druhá část se zabývá zkoumáním aplikace dříve uvedených teoretických znalostí v ruské kosmetické společnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with specific aspects of marketing communications with a narrower focus on the ethical aspects in this area. The work is divided in two parts: theoretical and practical. In the first the general concepts associated with marketing and marketing communications, the principles of ethics in advertising and its legal framework are examined. The second part deals with the scrutiny …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/szycl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.
Milan Cafourek -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s
David Nejman -
Mezinárodní marketingová komunikace
Vlasta Burkoňová -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala