Bc. Alena Mashtakova

Bakalářská práce

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikem marketingové komunikace s užším zaměřením na etické aspekty v této oblasti. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první se zkoumají obecné pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací, principy etiky v reklamě a její právní rámec. Druhá část se zabývá zkoumáním aplikace dříve uvedených teoretických znalostí v ruské kosmetické společnosti …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with specific aspects of marketing communications with a narrower focus on the ethical aspects in this area. The work is divided in two parts: theoretical and practical. In the first the general concepts associated with marketing and marketing communications, the principles of ethics in advertising and its legal framework are examined. The second part deals with the scrutiny …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní