Bc. David BENEDA

Bakalářská práce

Počítačová hra 3D piškvorky v OpenGl

Computer game 3D Gomoku in OpenGL\nl{}
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit počítačovou hru piškvorky. Oproti klasické předloze bude hra probíhat ve 3 rozměrech. Součástí práce je navržení pravidel pro takto upravenou hru, implementace vybraného algoritmu umělé inteligence a vizualizace hry pomocí OpenGl. Grafické uživatelské rozhraní bude vytvořeno v toolkitu Qt.
Abstract:
Main goal of this bachelor thesis is create compurer game Gomoku. Compared to classic model game will be in 3 dimension. Part of this work is to propose revised rules for this game, the implementation of selected algorithm of artificial intelligence and visualisation using OpenGl. Graphical user interface will be created in Qt toolkit.
 

Klíčová slova

Piškvorky OpenGl programování C++
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2010
Identifikátor: 16657

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENEDA, David. Počítačová hra 3D piškvorky v OpenGl. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe