Tvorba cen služeb ve vybraném hotelu – Bc. Emil Žižka
Bc. Emil Žižka
Diplomová práce
Tvorba cen služeb ve vybraném hotelu
Creation of prices in the chosen hotel
Anotace:
Diplomová práce „tvorba cen služeb ve vybraném hotel“ zahrnuje ve svém obsahu zejména práci revenue managementu, který patří v dnešní době k nepostradatelným oddělením hotelového zařízení. Cílem práce je identifikace principů a souvislostí tvorby cen služeb u vybraného hotelu. Souvislosti byly sledovány z pohledu dosavadního vývoje, prognózované poptávky, cen konkurenčních subjektů apod. Výzkumná otázka …víceAbstract:
Revenue management is nowadays big topic and necessary department for all hotels around the world. Aim of this master’s thesis is to indetified principles and connections in revenue management process. Factors affecting price will be covered from different aspects such as from competition, forecast or actual situation on the market. The research question for this master’s thesis was set in accordance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/c3de7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Pozice a zájmy USA ve vyjednávání obchodní dohody TTIP
Tomáš Novák -
Mezipodnikové srovnání společnosti DMC management consulting s.r.o. s konkurencí na základě finačních výkazů
Dominik Tejnor -
Konkurence jako faktor efektivnosti v oblasti služeb nakládání s odpady
Jana Ostrihoňová -
Hodnocení konkurence v bankovním sektoru
Vendula Hasalová -
Dopady globální ekonomiky a působení konkurence na obchodní firmy v České republice
Martin Cakl -
Category management forma konkurenční výhody
Anna Okorokova -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services
Adam Faldyna