Ing. Tomáš Koula

Bakalářská práce

Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny

The marketing communication of an independent music band
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny“ je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislých hudebních skupin při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. Teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na tento stav a aktuální trendy v prezentaci a propagaci populární …více
Abstract:
The main intention of this dissertation named „Marketing communication of an independent music band“ is implementing marketing routines into marketing communication of independent music bands considering the influence of various contemporary factors on the music industry as a whole. The theoretical part of the dissertation illustrates the present-day state of the music industry, influence of digital …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní