Eva Tuháčková

Diplomová práce

Specifika managementu v digitální reklamní agentuře

Specifics of management in digital advertising agency
Anotace:
Cílem této práce je popsat základní pracovní náplň jednotlivých zaměstnanců v digitální reklamní agentuře, popsat jednotlivé procesní fáze a související dílčí úkoly vztažené k projektu jako celku. Práce porovnává klasické i moderní přístupy managementu s praxí a snaží se definovat ty nejužitečnější. Ve vztahu ke společenským, kulturním i technologickým vlivům pak popisuje ta specifika, která jsou pro …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the basic digital advertising agency employee workflow, to describe the various stages of the process and related sub-tasks referring to the project as a whole. Thesis compares the classical and modern approaches to management practice and leads to defining the most useful of those. Relative to social, cultural and technological drifts, it describes the most typical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Zbyněk Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41963

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management