Kateřina Hryzáková

Diplomová práce

Branding rodinných firem

Branding of family firms
Anotace:
Abstrakt:Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšíření znalostí v oblasti brandingu rodinných firem v České republice. Mezi dílčí cíle práce patří zjištění asociací spotřebitelů s rodinnými firmami, identifikace odvětví, pro která je rodinný charakter podnikání důležitý, odhalení vlivu signalizace rodinné podstaty společnosti na nákupní chování spotřebitelů a zhodnocení důležitosti jednotlivých prvků …více
Abstract:
The aim of this Master’s Thesis is to extend the existing knowledge in the area of branding of family firms in the Czech Republic. Goals of the study focuses on exploration of consumer’s associations with family firms, identification of specific sectors in which is the family character of the business important, impact of signalization of the family character of the company on purchase behaviour and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
  • Vedoucí: Aleš Kubíček
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78417

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management