Mgr. Veronika SOCHA KOLIBOVÁ, MBA

Diplomová práce

Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD

The effect of Biofeedback on the pupil with ADHD and his Communication Competences
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá tématem vlivu terapie biofeedback na komunikační kompetence žáka s ADHD. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou (výzkumnou) část. Teoretická část vychází z odborné literatury, kdy bylo využito i dvou zahraničních zdrojů, a je rozdělena do tří kapitol. První kapitola pojednává o komunikaci a komunikačních kompetencích, zaměřuje se na jazykové roviny řeči …více
Abstract:
The presented diploma thesis deals with the topic of the influence of biofeedback therapy on the communication competence of a pupil with ADHD. The work is divided into a theoretical and a practical (research) part. The first chapter deals with communication and communication competences, focusing on linguistic levels of speech, verbal and non-verbal communication, as well as embedding the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOCHA KOLIBOVÁ, Veronika. Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta