Kateřina SVOBODOVÁ

Bakalářská práce

Wattpad - prostředí, funkcionalita a využitelnost pro rozvoj tvůrčího psaní

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací Wattpad. První část je věnována vymezení pojmu tvůrčí psaní a pojmů s ním spojených. Druhá část se věnuje samotné platformě. Nachází se zde kapitoly, které vysvětlují, co to vlastně Wattpad je, jaké má funkce a jak vypadá celé prostředí. Práce se dále zaměřuje na využitelnost této aplikace, a to jak ve školství, tak ve volném čase a na její charakteristiku. …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the Wattpad application. The first part is devoted to the definition of the term creative writing and terms associated with it. The second part is dedicated to the platform itself. There are chapters that explain what Wattpad actually is, what its features are, and what the whole environment looks like. There is also considered its usability, both in education and in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODOVÁ, Kateřina. Wattpad - prostředí, funkcionalita a využitelnost pro rozvoj tvůrčího psaní. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Český jazyk se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání (maior) + Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání (minor)

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.