Adéla Horáčková

Diplomová práce

Postupy při zavádění nových pojmů ve výuce přírodovědy

Approaches to Introducing New Concepts in Primary Science Education
Anotace:
Předkládaná diplomová práce zkoumá postupy, které učitelé volí při zavádění nových pojmů ve výuce přírodovědy. Teoretická část představuje souhrn důležitých pojmů týkajících se přírodovědné výuky, čímž poskytuje vhled do problematiky zkoumané v empirické části práce. Hlavním cílem práce bylo identifikovat postupy, které při zavádění nových pojmů do výuky přírodovědy učitelé volí. K dosažení tohoto …více
Abstract:
This submitted thesis focuses on the procedures that teachers choose when introducing new concepts in science education. The theoretical part provides a summary of important concepts related to science education, offering insights into the issues investigated in the empirical part of the thesis. The main aim of the study was to identify the procedures used by teachers when introducing new concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Marcela Janíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáčková, Adéla. Postupy při zavádění nových pojmů ve výuce přírodovědy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe