Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí – Bc. Ondřej Klíma
Bc. Ondřej Klíma
Master's thesis
Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí
Possibilities of electromobility promotion in the Czech environment
Abstract:
Diplomová práce je věnována nalezení možností jak efektivně propagovat elektromobilitu v Českém prostředí. Elektromobilita je zde podrobně rozebrána z ekologického, marketingového i spotřebitelského hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit míru přijetí elektromobility v České republice. Vedlejším cílem je vyvození poznatků, jak elektromobily efektivně propagovat. V průzkumné části byly prováděn výzkum …moreAbstract:
The thesis is devoted to finding ways to effectively promote electromobility in the Czech environment. Electromobility is thoroughly analyzed from ecological, marketing, and consumer perspectives. The main objective of the thesis is to determine the level of acceptance of electromobility in the Czech Republic. The secondary objective is to derive insights into how to effectively promote electric vehicles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ce4np/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů
Tereza Václavková -
Elektromobilita ve vztahu k životnímu prostředí.
Kateřina Opletalová -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
The impact of privatization on performance of companies and public opinion: evidence from Turkey
Ebru Çuhadar -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký